Ahad, 8 Mei 2011

INGIN MENCUBA

ahakz..kalau hampa suma nak tahu, baru2 nie aku cuba tuk menembak,tembak burung,binatang dll,
tengok dari fizikal aku nie mmg xlah jadi tentera coz saiz badan kecil tinggi pown mybe xckup.
Tapi dengan semangat ingin mencuba sesuatu yang baru,aku sanggup sahut cabaran teman aku untuk pegang senapang patah milik kawan aku seorang ahli RELA MALAYSIA. Best gila beb pegang senapang nie. tpi kalau tujuan kelain jangan la ea..BAHAYA! ..Jadi aku dah dapat satu lg pengalaman baru dalam hidup aku..






nie guru kami..yang aku cakap tadi ahli rela..dia yang ajar kami cara2 mnembak..
terbaik bro..lain kali kita pergi menembak lg yo.....
                   
  

  nie aku sediakan video
tok tontonan korang ha..
tapi nie kawan aku
maaf leh, video salah ambik, jadi kepala korang pown kena 
terbalikan ler ye..heheh..
abis sakit2 badan, akibat tekanan dan pukulan senapang
yang bidas kebelakang..kuat beb!



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...