Khamis, 10 Oktober 2013

Pameran Doodle for Unity,Universiti Malaya

Assalamualaikum p e m b a c a b l o g a k u

Ya..! kekawan sekalian. Minggu lepas sempat aku pergi Pameran Doodle For Unity dekat Muzium Seni Asian, Universiti Malaya.Anjuran SelangorFm. Apa yang terdapat disana? ha..meh nak cerita meh..Sebenarnya tujuan aku nak ke Melaka, sebab dekat sana ada pameran lukisan jugak. Di anjurkan oleh Artgeng Melaka. Jadi nak pendek akan cerita ini, aku pun terkandas dekat KL. Dengan tidak semena aku aku teringat dekat yang di UM ada pameran berlangsung, oleh kerana masa tu aku tengah lepak di sana, memang cun lah. Aku menorak langkah pergi pameran KL Sketchup dikalangan artis watercolour. Sebelah petang pula, aku ke pameran Doodle 4Unity. Weh, memang meriah oii :). GF temankan..hahah.

Tapi sayang tak dapat jumpa artisnya. Sebab kl sketchup dah terlepas perasmian dia. Doodle 4Unity 2 hari lagi baru artis kunjung tiba. So memang tak jumpa lah. Tapi memang best gila 'bak hang'.
Dah. Malas nak cerita bebanyak. kat bawah ni aku sertakan bersama gambar disekitar pameran.


 Ke tiga2 gambar ni di Pameran Doodle for Unity,

Sebelum pulang sempat burukan dinding kat sana..haha

 Aku bersama orang kuat SelangorFm. Terbaik!!!

Akhir kata. Kita tak perlu ada degree untuk jadi yang baik dikalangan terbaik (kata2 Fynn Jamal) :).
tapi tuntutlah ilmu, kerana ilmu itu tidak rugi apa2.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...