Saturday, July 30, 2011

Segmen : BEN ASHAARI dan KESIMPULAN GAMBAR DARIKU


Assalamualaikum =| .

Haa..haku pertama kali juga join Segmen E incik BEN(gunakan gaya sebutan Dectective Conan okay.)
Segmen dia cukup-cukup mudah. Tak la perlu banyak buah fikiran coz Inspirasikan dari Gambar yang korang nak letak nanti,. PLEASE CLICK ME now, but don't try me(BI songsang)..hehe
Atau haku bagi korang Jelas lagi Terang
 http://www.benashaari.com/2011/07/segmen-ben-ashaari-dan-blogger.html


HAKU BAGI PENERANGAN SERBA SIKIT.


Cara nak join .. Buat satu entri khas..
1. Letak header Ben Ashaari blog ..
2. Tajuk .. yg ni bebas .. tapi wajib ada BEN ASHAARI di situ dan linkkan ke entri ini ..
3. Sila letak gambar yg terbaik pernah anda tangkap dan jelaskan peristiwa dengan gambar tu ..
4. Tu jer..tinggalkan link di ruangan komen .. Tutup kul 10 mlm ni ,

  *cepat sikit, kul10 ada samarenda.








Haha..bilanya di imbas kembali rasa ketawa kecil dalam hati.
Mengapa, Kenapa? sebabnya waktu ni baru ja lepas hujan lebat.
jadi korang mesti dah agak-agak. Kenapa kan? sebab behentikan perjalanan dahulu kerana ,
hujan kah?, nak pakai baju hujan dulu kah?, nak mandi dulu kah?,. 
Berapa banyak kali kah la kah? Emm tetapi tidak kesemuanya.


Sebenar-benar cerita ini kami, dah pun sampai dengan selamat 
di tempat destinasi yang dituju. Tapinya kurang selamat itu adalah 
kami basah keseluruh pelusuk-pelusuk
 tubuh,baju,seluar, kasut hinggalah ke dalam oupppss!!.


Kejadian ini di Queensbay Penang. Mulanya hanya ajak-ajak kosong,
'Jom wey keluar makan angin, minum ka, lepak ka,. bosan lah'
dalam tidak sedar sudah sampai di Penang..ahh. 
Time perjalanan tu dah hujan dah,perjalanan pula makan masa 1jam.
So bila sampai tu korang faham-faham ja la kan. BASAH LENCUN.

Ada pula yang buka baju,kasut.. haihh hanya seluar ja TIDAK
buka pun sebab nak perah bagi kering / kurang basah la.. Aku pun
tidah terlepas dalam situasi begitu : )


Nie lah rupa bila basah lencun dalam cerita ini.
Time nie dah habis sesi perah memerah cuma tinggal nak pakai ja.
Stokin pun haku perah gak...eeeee.(biarla kan, janji selesa)

Dah semua selesai, kami pun menuju la ke dalam,
mak aii..Sejuk gila lah..Pusing punya pusing tersangkut di restoran.
Apa yang penting? Makan dulu!..

Teruskan sesi jelajah: Singgah di Pawagam.Then masuk. Eekleleh- muka ganas tapi 
pilih filem Cintan Cintun. Tajuk cerita (Cuti-Cuti Cinta) apa dahal, masuk tengok juga lah.
Didalam adus haii..lagi kesejukan, kami yang laki sama laki b'peluk-peluk.(tapi bukan gay)
disebabkan jadi kejutan budaya pula =). TAMAT

Terakhir- nie pengalam haku yang tak dapat dilupakan bersama teman-teman haku




2 comments:

PeRmAtA bIrU said...

dtg tengok gambar..:)

.d.a.m.a.s.e.n.i. said...

hehe.. oh
sila oh sila.
xmnarik sgt kan2..
trimas sudi dtg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...