Rabu, 14 Disember 2011

Penghasilan Fish Pond in 3D Mod#

Assalamualaikum p e m b a c a b l o g h a k u

Test, test, test...Ini lah yang dikatakan malas belajar. Masa dalam kelas, tak mahu pula tanya lebih mendalam tentang 3Dimensi nie. Alih-alih time dah keja, baru tekejar-kejar nak buatnya. Em azab dunia pekerjaan. Dengan bekalkan 2tahun pengalaman bekerja, boleh la sikit-sikit dari tak tahu langsung. Ada juga kawan yang nak ajarkan 'Wait' bukan yang haku tak mahu, tapi haku perlu usaha sendiri, tak faham then baru haku tanya.

Sebab dia, mungkin lebih hebat dan selalu haku tuntut ilmu Senibina padanya. Almaklum la, pernah bekerja di 'Dubai' bersama GDP International Architect. Terima Kasih brader.

Ini salah satunya hasil kerja yang tak seberapa bagus, best, hebat, dan canggih. Tapi haku tetap nak usaha..hehehe puji diri sendiri. Alah ..benda alah, nie boleh saja siap dalam masa sehari. Tapi bila haku buat ja, tetiba makan masa sampai 3 hari..apahal jadinya. Jom layan sat Fish Pond Design. Fish pond nie direka khas bagi Rumah Bungalow Dato Khor, di Tanjung Bungah.

Step 1.


Step 2.


Step 3.

 Mudah dan simple, sangat-sangat kan? ini saja yang haku mampu lakukan. Masih dalam pembelajaran jarak dekat. Belajar dengan Senior Architect den.

Step 4.

Step 5.


Step 6.


Step Suka suki.

Simple bukan???
tapi bagi haku nie dah cukup puas untuk masa 3hari nie.
rambut pun dah luruh, tunggu masa botak ja kepala. hehe.



4 ulasan:

Zombie berkata...

hebatttt bakal architect ni.

Damas berkata...

hebat lg. keja pown dah malas dah nie.. tetap nak jadi designer, xmaw arkitek.

Tanpa Nama berkata...

kawan sya ny mmg la hbat ampa bru nk taw...tidak xpngg!l bang ngah la!!!
Hehehee!

Damas berkata...

haha..hang hadi. awat kata lagu tu.
satgi kembang semangkok pnggung aku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...