Jumaat, 18 November 2011

Koleksi And "i"

Assalamualaikum p e m b a c a b l o g h a k u

Ohya!!..Pertama sekali, haku nak beri tahu kepada yang tak tahu tu..tentang hobi haku. Yes hobi haku mengumpul koleksi Permainan patung 'toy's dari filem aksi dan lawak. Antaran Naruto, Batman, Tranformer, Spaderman, koleksi Kesultanan China bersama bala Tenteranya, Detective Conan dan lagi-lagi..

Berbalik kepada Tajuk entri. Semalam masa haku balik kerja, haku singgah sebentar di Pacific Prai disebabkan hujan yang tak berapa nak lebat sangat. Singgah pun oleh kerana nak tengok wayang cerita 'Les Aventures De TINTIN Le Secret De La Licorne'. Elok ja haku nak balik, fikiranku berbisik mataku terpandang Patung yang ku mencari-cari selama ini 'Fantastic Four' tapi tak juga berkesempatan untuk memiliki keempat-empat watak dalam Fantastic Four tersebut. Hanya haku dapat miliki dua watak sahaja iaitu Mr.Fantastic, dan Invisible Woman. 




 Wahh.. mantopp!. Tapi kena cari bagi cukup four.
kalau tak, bukan nama Fantastic Four ler..

Spaderman ke2 dalam koleksi haku.
Barangkali ini tengah shot untuk Spaderman 4 kot.


Sehari selepas itu haku berkesempatan lagi, luangkan masa pergi Sunway Seberang Jaya. Kepulangan haku tidaklah sia-sia. nak tahu apa yang haku bawa balik? ha.. Lawak Kampus edisi Novel, dari Jilid 1-5. Start dari kartun karya Keith yang biasa hinggalah luar biasa (Sempoi). Kandungan 562 muka surat, dan 18 berwarna. Lawak Kampus antara komik kegemaran haku, yang setiap jilid aku ada. Edisi novel nie keith buat khas untuk pembaca setianya. Sapa lagi korang-korang di luar sana semua la...


 Karya unggul Keith untuk para setianya.

 ini dia, 562 muka serat.

  Sampai esok pun tak habis baca.

Itulah cara haku untuk hilangkan kebosanan dalam diri, selain melukis, ke pantai, dan lepak-lepak bersama teman. Okay. Selamat membeli belah Komik mahupun toy.


4 ulasan:

Fresh Company Sdn Bhd berkata...

komik tu sehari je nad boley habis bace,,wahaha :D

Damas berkata...

ewahh..klu dduk saja buleh abes la..tp mcm den, huh sminggu jgak la..byk keja..hhehe..

Miss Volvo berkata...

kwn i sama hobi mcm u. fuhh nsb baik bkn bf i klu bf i ada hobi mcm u da lama da i sekeh pale :P

Damas berkata...

agagagh..ehh jgn di sekeh kpla dia, cuba belai2 dan bisik 'i nak satu buleh, yang harganya rm2150' heheh.. ini pun hnya nak hilangkan tekanan kerja saja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...