Thursday, September 15, 2011

Semangatkan Hatimu Pada Malaysia | Jawablah soklan nie.

Assalamualaikum 

Hi para blogger semua. Hari nie anda akan disajikan dengan video ucapan dari haku, selepas Perdana Menteri Malaysia memberi ucapan tadi.


video
Maaf video tak berapa nak clear, sebab cam murah beli di pasar malam.

-Soklan dari haku "Apakah Keistimewaan dan Keunikan Malaysia" ?
Selamat Hari Kebangsaan kepada Rakyat Malaysia.

Ps: So boleh la jawab dengan jujur, kreatif dan ikhlas. Letak jawapan anda di ruang komen. Tak mo jawab pown takpa. =)

4 comments:

::Mastura Zakaria:: said...

hahahha.awat dok lam gelap cek.cer dok kat cerah sket.

Kartunis Damas said...

cek mmg gelap dah.
lagipun cek takut cahaya la...trimas =)

p!q4h b@guss said...

ofkos keunikan dia ada pelbagai bangsa dan agama.. setiap bangsa disini pula sng utk kita kenal cntohnya melayu mesti ada gaya kemalayuan dia even sikit.. cina india pun mcm tu..
cuba tgk kat negara lain, susah kita nak bezakan antara mereka sbb bangsa2 mereka seramai kita.. hehe

Kartunis Damas said...

@Piqah: yezza saya juga seorang melayu..hehe. jawapan yg bagus utk bndingkan dgn negara lain. trimas sebab sudi jawab =). Memang mnghayati Isi dalaman malaysia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...