Sabtu, 10 September 2011

KAMI BLOGGER UTAGHA

Assalamualaikum sahabat.

Kami blogger Utagha / Utara, yang diIlhamkan oleh saudari GKSB. Tujuan untuk para-para blogger dari utara berkongsi, cadangan, dan bersatu dalam apa jua Majlis yang akan di ajurkan.



Yes haku juga sorang blogger Utara. Haku anak kacukan *tapi bukan kacukan Negara okay, hanya kacukan Negeri saja. Iaitu Negeri Kedah dan Johor so ada juga Utaranya kan? Haku tinggal di Relau, Kedah tapi beralamat Penang Contoh: [No.7 Lorong 3, Taman Relau Indah, 14200 Sungai Bakap, Pulau Pinang.*ada penang kan?] kan betul tapi sekolah di tempat haku cuti mengikut Kedah, Jumaat dan Sabtu, so nak kata haku mai dari kedah pown boleh, penang pown boleh. dan yang paling best, tempat haku sepadan dengan tiga(3) buah Negeri Kedah,Penang, dan Perak. Semua dekat-dekat...Sekarang pown haku kerja di Penang juga, di Pulau Tikus. Dah cukup, itu cerita pasai haku dari utara.

Nie nak cerita tentang 'Kami Blogger Utagha'(KBU). Klik Sini kalau hampa nak join Group KBU. Tak semestinya hampa bukan orang utara tulin/jati, hampa tak boleh join, boleh kan cik GKSB? Kalau hampa anak Utara, tinggal kat Utara, belajaq kat Utara, keja kat Utara, mai singgah Utara, bercuti di Utara, kahwin dengan orang Utara, janda/duda orang Utara, makcik orang Utara, tokwan orang Utara Atau yang ada sangkut-sangkut lah, dengan Utara nie boleh lah join Peraduan Baca&Menang 'KBU' ini dengan segera.Asalkan warga negara Malaysia yang sah.. Lagi ramai lagi meriah. Di sini kita boleh la kongsi-kongsi cadangan dan idea untuk adakan sesuatu yang boleh majukan KBU dan Malaysia atau majukan kampung haku saja..

IKUTI DAN SELAMI: group 'KBU' 
LANGKAH-LANGKAH: di blog GKSB
UNTUK KETERANGAN LANJUT: facebook Gadis Kampung Separa Bandar.

P/s: Banyak lagi nak dicerita tentang Utara nie, kang tak pasai-pasai hampai tutup / ctrl + w, entri nie terus, sebab penat baca. 

-"Sokong atas keIkhlasan dan keSudian", bukan "Sokong atas keGembiraan"


Toy Story

6 ulasan:

M Firdaus Mohd berkata...

aku pernah belakaq kat perlih setahun wey, boleh join ka? :)

Damas berkata...

belakaq? haha.. GKSB kata yg blajaq kat utara boleh join, so hg ada peluang la..sila oh sila..

nooghulegha berkata...

wahhh ada group baru la. akak dh ask to join. akak org perak kira utara jugak la kn walaupn duk sempadan kl. tapi xpndai ckp utara walaupun praktikal 6bln kat penang hihi pnjgnye komen akak ^^, jemput singgah tgk entri terbaru sy : aku redha cinta ini kerana Allah

Damas berkata...

yes..group utara mai kak..hehe.
boleh ja kak. ala bleh bljar ckit2..
wah 6bln lma gak..tp akak b'ckp dgn org sltan kot...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

hye2...welcome to KBU

=)

Damas berkata...

hye2 juga.. trimas kembali..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...