Rabu, 24 Ogos 2011

Hari last dalam dunia Internet

Assalamualaikum.

First sekali aku nak ucap ribuan terima kasih kepada friends aku difacebook, kekawan rapat aku yang banyak memberi sokongan. dan juga kepada sahabat blogger, follower2 serta yang kunjung tiba di blog aku nie.

Aku ingin menyatakan hasrat aku untuk tutup akaun facebook selepas 24jam serta merta. Hari nie aku ambil keputusan sebegini oleh kerana ketidak stabilan diri aku untuk handle masalah yang melanda waktu sekarang. Sedia maklum aku baru saja putus  cinta dengan kekasih yang selama ini menjadikan penawar untuk aku buang segala permasalahan ini. Tapi kerana kejujuran dan keikhlasan dalam tajuk perCINTAan membuatkan sidia terlalu ikut rasa dan kata hatinya untuk mempermainkan aku endah tak endahkan laranganku.

Bukan aku tak bagi kebebasan untuk berkawan, itu pun bukan hak aku untuk sekat. Tetapi hanya aku minta memberitahu saja. Tapi juga nak buat macam mana kan. benda dah ku cakap sampai disini saja kita. Sapa yang tak sayang hubungan hampir tiga(3) tahun ini, segala suka duka aku kongsi, segala perangai dan helah juga dapat dibaca. Pendek kata setiap perangai telah aku hafal sedalam-dalamnya.

Aku tahu dalam hal sebegini aku juga bersalah kerana biarkan dia sorang-sorang begitu saja. Kena la tahu juga yang aku nie manusia biasa, ada perasaan cemburu. Apa yang aku tegur itu benar-benar aku tidak suka dan aku tak mahu ianya berulang untuk kali yang ke tiga. Banyak sangat peluang yang aku bagi. Seperti curah air di daun keladi.(masuk telinga kanan, keluar telinga kiri).

Rasa aku dah cukup peluang yang aku bagi selamat  2tahun 8bulan 24hari ini.. Juga aku akan delete akaun facebook pada pukul 12tengah malam ini. Aku tak mahu dalam dunia network yang memberitahu tentang kisah yang ini, biarlah menjadi kenangan untuk aku bersama kalian yang mengenali aku di dalamnya. Mungkin juga aku akan terhenti untuk terus berblog ini. Terima Kasih semua.

- kepada kekasih lelaki mahupun perempuan jagalah dan dengan cakaplah apa yang si dia tidak suka untuk kalian buat. Kerana dari situ si dia akan uji tahap kemampuan kalian untuk terus hidup bersama dia.

BlackBerry 8520 Unlocked Phone with 2 MP Camera, Bluetooth, Wi-Fi--International Version with No Warranty (Black)

5 ulasan:

nooghulegha berkata...

npe smpai nk behenti blogging. emm xpela ape2 pun adik buatla kputusan yg terbaik. akak akan selalu dtg sini jenguk adik wlaupun tnpa entri2 terbaru adik. i will miss u adik :'(

Damas berkata...

emm hati dah tawar kak. okay kak, trimas yer..trimas juga sbb sudi baca blog yg xbest nie..hehe adik pun akan rndu akak..

Tanpa Nama berkata...

ala, xley dh aku kutok2 ang kt fb. sob2 ;p

-farah-

Damas berkata...

haha..ala bleh ja jmp kan.
aku mlas la nk tgok bnda2 mcm tu...benci la jadinya.

Tanpa Nama berkata...

haha. relaks2. eh, nnti raya ke6, ahad mybe aku nrul n una g beraya umh ang. ang cti dak? sbb kmi nk g kndri kawen kak topek kt p.bntr (kedai aminah collection). insyaAllah, pape hal nnti cnfrm len. kalo ang nk join kmi jom arr!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...