Ahad, 8 Mei 2011

SELAMAT HARI IBU

Salam semua...Salam jugak kepada ibu-ibu di luar sana..

    hari nie 08/05/2011 adalah hari sambutan sedunia. Iaitu hari ibu! sedar xsedar dah 20tahun mak aku (Zainab bt Hussien) jaga dan beri kasih sayang yang amat tinggi nilainya..Tanpamu tiadalah aku, tak lahir la aku di dunia ini, tiadalah designer muda, tiadalah pereka sepertiku, tiadalah pewaris seni, tiadalah anak nakal sepertiku...Terima Kasih Maksebab mak lahirkan adik.. Adik sayang mak!..adik doakan semoga mak panjang umur, murah rezeki, sihat selalu, tenang dan selalu tabah dengan ujian ilahi..terbaik lah mak! i love u so much!..


       TERIMA KASIH MAK!.....
THANKS YOU MOM
ADIK SAYANG MAK
I LOVE U MOM!   


     
~ kau sanggup lahirkan aku kedunia ini            
kasihmu sangat tinggi,aku xmampu untuk balas.
~ tanpamu ku tiada lah didunia yang fana ini!
~ kau sorang saja yang mampu faham hidupku
~ kau sorang saja yang terbaik dalam hidupku
~ kau sorang saja yang indah dalam hidupku
~ semoga tuhan balas jasamu dengan syurga di sana!.amin ya allah!
~ i love u mom..muahhhhhhhh...muaaahhhhhh!!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...