Khamis, 17 Mac 2011

YouTHsTer Ciptaan Malaysia!

             
                                                              
 Mulakan buka Internet dengan Search   http://www.youthster.tk untuk barukan dunia Jalur Lebar anda!                   
                                              

Ahakz..macam selalu la..awal bicara assalamualaikum bagi umat islam penghuni seluruh alam!.
nie aku nak cerita bukan pasal kehidupan aku seharian!, tp tentang kewujudan satu Laman Web sosial yg direka/cipta oleh anak muda Melayu Malaysia iaitu Saudara Saiful Amin! Tahniah beb 'gua bangga dgn lu'
Laman web nie baru saja di bangunkan pada 7 Mac 2011. Yang aku t'tarik dengan youthster.tk kerana pertama dia dicipta Anak Muda Malaysia kita, kedua dia menarik untuk di login! ketiga sebab aku support buatan malaysia, tambah2 ada unsur2 seni plak....System dia sama macam laman web sosial yang lain, seperti Friendster,Myspace,Tagged,Facebook,dan banyak lagi beb! ..so apa lagi nak di tunggu? join sekarang la kawan! gegarkan Laman Web ini..
  
Cuba korang buka link dibawah nie n Korang terus Register :-

click this name Now:      (YouTHsTer )




Click (Here) To Register


Support Local website
MALAYSIA BOLEH!



Anda adalah rakyat Malaysia?, anda Harus sokong buatan MALAYSIA

mungkin nama2 dibawah nie boleh bagi sambutan?

Nur Ain   Amira

Mimie     Zikrull   Rose

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...