Khamis, 17 Mac 2011

IKLAN TRUS??

ha..sekarang nie kita sering dengar bisnes2 internet. Dan pulangan lumanyan tentu di janjikan! sebulan Rm30000, seminggu Rm5000,Sehari Rm1000,Sejam Rm100,Seminit xtahu la plak..itu la ibarat tanam tebu di bibir. Entah la memang hati rasa nak join kan? sebab punca pertama adalah kewangan,duit,money..adoi! lemah bila xda duit xdpt la nak enjoy kan..hhehe!. bisnes nie mudah ja kita cuma perlu iklan kan sahaja cukup!. click HERE bisnes2 to Register now
aku nie bukan nak cakap apa la..suma bisnes aku dah join,MLM la, internet la, Part time la mcm2 la..mmg sungguh aku dpt smula/modal balik. Tp untungnya mmg xnmpak bnyak la..ciput ja!. Sekarang nie aku nak cita tentang bisnes yang betul boleh dipecayai,bekerjasama dgn Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). bukan nak tipu atau chong korang yg baca nie, ini betul2 la kamu2 semua! aku dah join bisnes nie dah pown,awalan hanya balik modal ja,bila masuk 1bulan aku dapat rm600. Apa nak kisah rm600 pown ok la, coz modal aku dah dapat semula. Aku labur Rm2488, minggu pertama mmg xdpt lg mggu kedua aku dpt rm320 x 4 minggu = Rm1280 ...xbalik modal lagi kan? aku punya la risau,maklumlah duit modal pown aku pinjam..hehe nak bayar smula Rm2488, adoi risau2.. Dua bulan dah lepas! aku check akaun bank aku tengok2 Rm2560 cukup! iye la xda lebih la coz dalam bank aku mana ada duit! rm2560 la duit aku buat bisnes ini..srius aku katakan!. so kalau korang nak join bisnes nie hubungi la aku/calling2 


-No H/p: 0134466623
bila korang call atau sms aku, aku xkan soh korang masuk bisnes nie.
tetapi aku akan bawa korang ke USM Penang! tuk dengar dulu baru la korang fikir!
jangan percaya kat aku, tp kat Allah ! insyaallah.


click sini  untuk tengok website Score A 



Timbalan Menteri Pelajaran
melancarkan SCORE A PROGRAMME!                                                                     


                                                  Menteri sendiri setuja dan sokong bisnes ini


system yang sangat menarik! best bila dah join

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...