Ahad, 9 Januari 2011

Hari BAHAGIA kawanku

ahh emmm...ooooo...aku menguap coz baru bangun tido..ehh kul 12 tgahari, bru bangun tido? hahah..itu lah rutin harian aku time cuti..tido sampai kul12 or 1 ja..xda lebih haii...ye aku terpaksa bangun sebab mmber aku datang kejut sebab member aku sorg lg nak tunang hari nie..hehehe..mata pown buka xabis..tp disebabkan kawan aku yg tunang aku bangun n mandi terus ke rumahnya..mak mmber aku lak buat makan2..nasi lauk ayam lak tu..perrhh!! maklum la bangun tido kul12 time makan tengahari..lapar gila la..haha..so utama sekali aku jumpa member aku terus cakapTAHNIAH KAWAN!.. dah tinggal zaman bujang separuh ye la tunang baru separuh la..kalau dah kawin baru zaman bujang sepunuhnya..sembang punya sembang member aku ajak g ambil girlfriend dia ..aku kenalah teman...pastu aku call awek aku coz nak bagitaw yg aku kuar teman member..kredit phone ada rm0.65 sen ja..ingatkan cakap jap ja, tut2 cakap mcm kredit ada rm10 heheh..aku pown xtaw la kena apa maybe kredit free kot,celcom kan pemurah..ahahkz..sambung cita tunang tadi ha..emm pulanglah kembali ke rumah member aku yg tunang nie, sampai2 makanan dah pown dihidangkan..oleh kerana perut pown dah lapar, apa lg....mammm la jwabnya..mmg terbaik lah..sodap wa cakap..makan2,sembang2 dah abis dah..tinggal cuci tangan ja..pastu kami main lak karom ha tuk tunggu org tua2 siap nak g umah perempuan..emm tengok keadaan cam nie teringin lak aku nak dalam keadaan nie..xsabar lak aku nak tunang hehehehhe...tpi xpa masa masih panjang ekonomi pown xkukuh lg. so cari duit dulu no En. d.a.m.a.s....siap la kami tuk gerak ke rumah prempuan agak2 dalam 7buah keta la..suma memebr2 yang ramai..hehe..dalam perjalanan tu macam2 la cita,tnya2..hang bila lagi? hang plak bila lagi? hg bila? haha..suma asyik tanya bila nak bertunang? xpa la suma dah ada kerjaya masing2..elok la bincang pekara tu..hehehe..umur diorang pown dah ada 19,20,22,23,25,27 tahun dah patut fikir masa kedepan kecuali la aku nie..baru 20tahun hehehe..tengok jam  kul 3.40 kami sampai dirumah perempuan so kuar la dari keta kami dijemput masuk..tapi xdak pantun la sekarangkan dah moden..xdak nya pantun2..hahaha...pastu buat la adat2 melayu time tunang..lepas tu dijamu makan lagi,wahhh memang hari makan sedunia la..kenyang betul perut aku.. lepas dah selesai sumanya,cicin dah sarungkan,sesi bergambar pown dah ambil,makan pown dah kenyang apa lg bagi org muda mcm kami, cari jalan balik la..aku start keta n kami pown pulang dengan yg lain..aku hantar member2 kat umah diorang..n aku terus la balik ke rumah..n rehat terus karang blog n tido..last perkataan aku nak ucapkan TAHNIAH lagi sekali..selamat ya..jaga la tunang kau tu elok2..ahakz..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...